miercuri, 19 martie 2014

Pretuieste viata!

Habar nu aveti cat de importante sunt deciziile noastre in fiecare zi.Depinde de noi,depinde de fiecare alegere pe care o facem.Uite,azi,am hotarat sa trec pe o strada cu o trecere de pietoni semaforizata si am asteptat cuminte sa se faca verde si pe la jumatatea zebrei un nene cu o masina,cu viteza,tare grabit a oprit la mai putin de 5 cm. de mine.Am inghetat!Nu sunt omul care se cramponeaza de viata dar in momentul acesta al vieti chiar am pentru ce sa traiesc.Am renascut cu adevarat acum in jur de un an si jumatate,acum 7 luni am devenit bunica la nici 42 de ani,sunt iubita si iubesc atat de tare de ma sperii si eu cate odata.Asa ca  nu vreau sa pierd nimic din ce am acum ,vreau sa ma bucur cat mai mult de ele.Se zice ca te temi cel mai mult de moarte atunci cand ai ce pierde.Mare adevar!Deci...dragilor,pretuiti darul asta al lui Dumnezeu,care este VIATA,pretuiti oamenii frumosi din jurul vostru,pretuiti fiecare clipa caci ar putea fi ultima.Atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu