luni, 17 martie 2014

Crime-ea

A trecut,au votat,au ales.96,5 sunt de parere ca Rusia e patria lor.Cine suntem noi sa ii contrazicem dar...nu stiu,parca am o viziune a unui viitor sumbru.Nu va puneti si voi o intrebare?Eu una da.Daca maine in Harghita ,Covasna si Targu-Mures ar fi un referendum,prin absurd,ce credeti ca ar raspunde majoritarii maghiari?Pe mine una ma trec fiori reci.Uite de asta tin sa ne vorbeasca in maghiara desi locuiesc in Romania de cand s-au nascut,de asta vor placute bilingve,de asta vor invatamant in limba materna.Acestea sunt argumente tari pe care le pot folosi intr-o cerere sau mai multe la UE pentru vesnica autonomie.Cum credeti ca au reusit cei din Kosovo?Cu multa rabdare si cu multe dovezi stranse in timp.Si connationalii nostri au si timp si rabdare si argumente le oferim noi in fiecare zi.Eu una cred ca e putin ipocrit sa faci parte din guvernul Romaniei dar sa sustii autonomia Tinutului Secuiesc si sa ai ca ministru in jur de 50 de ani si sa vorbesti stricat limba tarii in care te-ai nascut ,ai crescut,ai fost educat.Dar poate gresesc eu,nu stiu,o fi defect sa fii roman in Romania?Eu nu stiu,doar intreb!Atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu