sâmbătă, 20 octombrie 2012

un OM

Cum poti multumi unui Om,care te-a salvat in toate modurile posibile,care te-a ajutat in cele mai negre zile ale tale cu o vorba buna ,cu o incurajare cu un zambet?Cand eram la pamant,cand viata mi se parea iadul pe pamant,am intalnit un OM.Care nici macar nu stie cat este de minunat,cat pot sa conteze niste vorbe spuse exact atunci cand ai mai multa nevoie.Stiu,familia este cea mai importanta ''restul e un partz in uragan'' ca sa citez un prieten,dar _.Familia era acolo si cand sufeream si nici nu au stiut sa vada cat ma durea viata.Un OM m-a facut sa descopar ca sunt buna si de altceva nu doar sa plang si sa ma uit in pamant.Un OM a reinventat pentru mine rasul,muzica buna,poezia,cititul unei carti interesante,increderea in oameni si in lume dar cel mai important mi-a redat LIBERTATEA.Exista ceva mai important ca faptul ca te poti simti liber ,ca poti fi tu,ca poti zambi din nou?O fi,familia,o fi viata,o fi sufletul.Dar ce sunt toate astea fara prieteni,fara sa poti spune unui om ce simti ca esti bucuros,ca te doare,ca plangi,ca razi?Culmea ironiei este ca atunci cand eu cred ca are mai multa nevoie de mine,eu nu ii pot fi aproape,eu nu pot fi pentru el ce a fost el pentru mine.Daca in viata voastra intalniti un OM nu faceti aceeasi greseala ca mine si nu va indepartati de el.Eu nu mai pot decat sa ma rog ca Sefu sa fie alaturi de el si sa ii dea viata pe care o doreste.Atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu