miercuri, 31 octombrie 2012

Toamna

Este toamna iar_.Aerul mirose a frig si a ceata,a campuri pustii si a paduri dezfrunzite.In jur plutesc aburi reci si umezi care iti intra parca in suflet.Sunt nascuta toamna dar caldura verii imi este mai draga,ghioceii primaverii deasemenea.Toamna imi inchipui ca totul moare,natura,oameni,strazi,suflete.E trista precum aleile goale dintr-un cimitir la ceasul inserarii.adevarat ca e bogata,acum se culege recolta,viile,se numara bobocii,incepe scoala dar_.Toata tristetea din lume vine pe pamant_toamna.covorul de frunze moarte nu-mi inspira decat regretul ca nu am patrecut mai multe zile de vara sub copacii infrunziti si umbrosi.Toamna e nostalgica asa cum sunt si eu acum,dar vom zambi in curand in asteptarea lui Mos Craciun.Atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu