luni, 10 septembrie 2012

Oameni interesanti

Despre oameni interesanti pot vorbi cu voi pana obosesc,dar azi va voi vorbi despre o invitata a emisiunii de la Antena 2 ,Geanina Corondan.E o aparitie de cate ori apare in arealul televizionistic,are acel ceva aparte ce te face sa o consideri interesanta.Are o siguranta incantatoare,un stil pe care unii l-ar numi excentric,dar eu il gasesc fenomenal.In ziua de azi daca nu esti cu poseta pe brat ca doamna Udrea si nu te imbraci ca toate pitipoancele din Bucuresti si nu numai,esti de mare porc,nu esti in trend,esti anti fashion.Anti fashion sau nu Geanina are un stil de a se purta de a vorbi ,de a fi inconfundabil si pe care eu il vad sincer,nu fortat,cred ca asa e ea construita.O admir pentru dezinvoltura cu care trece de la subiect la subiect si cum face fata in orice situatie.Azi am vazut o Corondanca,vesela ,eleganta,in stilul ei caracteristic si cu un simt al umorului,mai rar in zilele noastre.Si amfitrionul emisiunii era de acelasi calibru si impreuna au facut o emisiune reusita.Cand i-a fost aratata in plasma imaginea lui Dan Diaconescu,Geanina a spus:''Il stiu pe nenea,e domnul care face revelionul in fiecare seara''.Iar cand gazda emisiunii a citat o replica a lui Mihai Gadea''sa trecem la problema de fond'' ,Geanina a citat si ea  cu umor din Britany Spears:''Go Planet!''.Eu nu stiam ca replica asta era a ei ,dar situatia a fost super amuzanta.A spus de la inceputul emisiunii ca are un anunt important pentru tara si cand la final a spus ce era,suna cam asa:''Va anunt pe aceasta cale ca m-am hotarat sa imi cumpar _gresie!''Asa e Geanina un paradox uman,dar e adorabila!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu