miercuri, 30 iulie 2014

O pilda a copilariei

Buna dragilor,scuze pentru tacerea din ultimul timp.Am revenit sa va povestesc o minunatie de pilda de care am auzit recent.Cica intr-o biserica un preot trecand printre enoriasi vede o fetita de vreo 4-5 anisori care dadea marunt din buze si zicea ceva cu voce joasa.Preotul trecand si vazand fetita de mai multe ori se opreste si o intreaba:-Ce spui tu acolo?Fata ii raspunde ca se roaga la Dumnezeu.Preotul ii spune ca nu e bine sa minti ,pentru ca el aude ca ea spune incontinuu alfabetul.Fata ii raspunde ca nu a mintit:-Da,spun alfabetul pentru ca am uitat rugaciunile si am CREDINTA ca Dumnezeu va aseza literele in asa fel incat sa iasa rugaciunile perfecte!Asa ca ,dragilor,daca am avea toti asa o credinta in Dumnezeu lumea asta ar fi mult mai buna si mai linistita.Parerea mea!Atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu