luni, 5 noiembrie 2012

Parere_

Stii,nu vreau sa dezamagesc.Ce sa dezamagesc?Chiar nu stiu,dar sentimentul asta creste in sufletul meu in fiecare zi.Vrei sa fie cei din jurul tau fericiti sau macar linistiti,impacati cu viata pe care o duc iar atunci cand ii vezi atinsi de microbul tristetii,al neajunsurilor te frustrezi si tu si dezamagirea face legea in viata ta.Nu stiu cum sunteti voi,dar eu pun suflet si imi fac griji pentru toti cei dragi mie.Nu sunt multi,cei mai dragi sunt doar trei.Toti au nevoie de mine iar eu am nevoie de ei,ii simt cand nu sunt in regula iar asta ma dezamageste.Lipsa mea de putere ,faptul ca nu ii pot ajuta atat cat merita.Daca faceti parte din tagma ''romanului in tranzitie'' stiti ca cei ca noi lupta pentru apropiati ,pentru ca fericirea lor e mai presus de orice.Daca cei trei oameni importanti pentru mine sunt relativ bine,zambesc,atat cat se poate in conditiile de azi,eu,vorba unui prieten:fluier.Incercati si nu dezamagiti,incercati sa nu simtiti ca ati dezamagit.Fiti alaturi de oamenii dragi voua,ii puteti ajuta doar fiind de partea lor ,doar daca le trimiteti un gand bun.Surasul lor va fi rasplata voastra.Atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu