vineri, 6 aprilie 2012

Ce ne jucam pe internet

Astazi avand mult timp liber, asta din cauza vremii urate de afara m-am gandit sa imi caut ceva de lucru in fata calculatorului. Astfel dupa cateva cautari fara rost pe google am ajuns sa caut jocuri online.
             
Prima mea oprire a fost la jocuri cu taxi , jocuri unde am fost un taximetrist zic eu bun, doar ca uneori i-am cam zdrancinat pe clienti si i-am intarziat. Destul de interesante aceste jocuri mai ales ca trebuia sa tin cont si de cat de mult stricam masina dar si de cat combustibil mai am disponibil.

A doua oprire si ultima a fost facuta la jocuri cu biciclete M-am gandit ca daca tot nu pot da o plimbare pe afara macar sa o dau in fata calculatorului. Destul de interesante si aceste jocuri, dar din pacate nu am gasit in mare decat 2 tipuri.

Primul tip de jocuri era in care eu era baiatul cu ziare iar al 2-lea care m-a atras mai mult a fost cel in care faceam diferite trick-uri cu bicicleta.Voi ce ati facut astazi?

Un comentariu:

  1. Eu pe net, in materie de jocuri flash, ma joc pe kongregate (punct) com. E cel mai complex site cu astfel de joculete pe care l-am gasit. Plus ca mai faci level, mai primesti badge-uri. E mai interactiv.
    Astazi am cautat joburi pe net: content writing in general :). Ca nah, tre sa te chinui ca si freelancer.

    RăspundețiȘtergere